укррус

Телефони у Луцьку

  • (097) 714-28-28
  • (050) 714-28-28

Стандарти безпеки для дитячих автомобільних крісел.

Стандарти безпеки для дитячих автомобільних крісел. (Зміни 2013р.)

В даний час в Європі існують два стандарти безпеки для дитячих автокрісел, що діють паралельно: i-Size (ECRS 129) і ECE R44.Новий стандарт i-Size (ECRS 129) не замінює існуючий стандарт ECE R 44.04 вони обидва діють паралельно.

 Стандарт ECE R 44.04 введений в дію ще в липні 2005 року і регулюється ООН.

 В чому ж полягають зміни стандарту ЕСЕ R 44?

  • Спрощена маркування подушки безпеки для крісел, що встановлюються проти ходу руху.
    НОВЕ: Спрощена піктограма подушки безпеки, вишита на автокріслах з установкою проти ходу руху, дозволить батькам легко зрозуміти необхідність відключення подушки безпеки під час перевезення дитини на передньому сидінні.
    РАНІШЕ:
    Колишнє маркування представляло собою текст на 22 мовах і не відповідало маркуванню всередині автомобіля.
  • Нове маркування ISOFIX.
    НОВЕ: Введення маркування ISOFIX для автокрісел, що встановлюються проти ходу руху з якірним кріпленням (Top Tether).
    РАНІШЕ :
    відсутність маркування для таких крісел.
  • Спрощений опис вимірювань тиску на несучі точки на манекені дитини.
    НОВЕ: Спрощений опис вимірювань тиску на несучі точки на манекені дитини. Автомобілі та дитячі автокрісла повинні відповідати певним правилам. Для автомобілів ECE R16 приписує вимоги для системи ременів безпеки (достатня довжина, щоб забезпечити щільне кріплення крісла і правильне розташування). Для дитячих утримуючих пристроїв, ECE R44 / 04 наказує позначення так званих точок найбільшого тиску ( несучих точок). Нова поправка роз'яснює вимоги для дитячих утримуючих пристроїв.
    РАНІШЕ:
    Роз'яснення було дуже розмитим.
  • Єдність виробничих випробувань.
    НОВЕ: Приведення до єдності виробничих випробувань для виробників автокрісел. Ця поправка наказує нові вимоги для проведення випробувань і затвердження автокрісел.
    РАНІШЕ:
    такої вимоги не існувало.
  • Нові вимоги для системи ISOFIX.
    НОВЕ: Дві нові вимоги для використання системи кріплення ISOFIX.  
    Сила відкривання не менше 50N, щоб уникнути випадкового відкріплення засувок ISOFIX і додати довільний опис випробувальних процедур або b. два незалежних дії необхідних для від'єднання крісла, встановленого за допомогою ISOFIX
    РАНІШЕ:
    не існувало такої вимоги.
  • Нові вимоги до геометрії утримуючих пристроїв.
    НОВЕ: Нові вимоги до геометрії конструкції: вимога наказує, щоб стримуючі сили не чинили тиску на уразливі частини тіла дитини, такі як живіт і т. п.
    РАНІШЕ:
    не існувало.
  • Зміна випробувань на перекидання.
    НОВЕ: Зміна поточних стандартів випробувань на перекидання. У майбутніх тестах вага (4-кратний) тисне на манекен в перевернутому положенні, імітуючи аварійні сили в разі перекидання. У перевернутої позиції голова манекена не повинна переміститися понад, ніж на 300 мм.
    РАНІШЕ:
    В даний час випробування на перекидання є по суті випробуваннями статичними, де манекен дитини повільно обертається на 360 градусів. У перевернутої позиції голова манекена не повинна переміститися понад, ніж на 300 мм.

    Що ж собою представляє новий стандарт безпеки i-Size?

     i-Size це новий стандарт безпеки, який створений для того, щоб полегшити вибір і установку дитячого автокрісла в салоні автомобіля.

    Тепер вибрати правильне крісло для дитини стало простіше, завдяки правилам стандарту і стікери, розміщеним на кріслі.

    Стандарт i-Size розроблений на основі досліджень травм під час зіткнень, з урахуванням зростання і розвитку тіла дитини. Також, i-Size зобов'язує проводити випробування крісел на бічну безпеку (бічні зіткнення за статистикою становлять 25% від загального числа аварій).

     Новий стандарт i-Size складається з трьох різних частин:

  • стандарт ECE R129 для автомобільних утримуючих пристроїв;
  • стандарт ECE R16, який регулює систему ременів безпеки в автомобілі і вимоги до ISOFIX;
  • стандарт ECE R14, який регулює вимоги до якірного кріплення і підлозі автомобіля;

     Стандарт i-Size був розроблений комітетом експертів під егідою Організації Об'єднаних Націй з метою підвищення безпеки дітей в Європі, роблячи акцент на ключових моментах, таких як неправильне використання крісла, бічний удар і нові умови в краш-тестах. 

    У зв'язку зі змінами в стандартах безпеки автокрісел, у батьків виникає багато питань.Деякі з них наведені нижче разом з відповідями.Прочитайте уважно, можливо і на ваше запитання ви знайдете тут відповідь.

  • Який стандарт для дитячих автокрісел діє в Європі на даний момент?
    Дитячі утримуючі пристрої (люльки для новонароджених, дитячі крісла, дитячі сидіння і подушки), що продаються в Європі, повинні відповідати ООН ECE директиві стандарту R44.04.
  • У чому переваги нової директиви? 
    - поліпшений захист голови і шиї дитини завдяки установці крісла проти ходу руху для дітей віком до 15 місяців;
    - вищий рівень безпеки завдяки тому, що бічний удар є частиною випробувань на офіційне затвердження дитячих автокрісел по стандарту i-Size;  
    - менший ризик неправильної установки завдяки обов'язковому використанню кріплення ISOFIX;
    - легкість вибору правильного крісла завдяки нової класифікації за віком і розміром, а не тільки за вагою. Відсутність заплутаних перетинів в вагових групах.
  • Що робити, якщо вага дитини перевищує максимальний для крісла вага?
    Якщо вага дитини перевищує допустимий, це означає, що загальна маса (крісло + дитина) перевищить 33 кг  максимальне навантаження на кріплення ISOFIX. В цьому випадку рекомендується використовувати крісло з кріпленням ременем.
  • Що не так з поточної директивою ECE R 44.04?
    Існують три основні проблеми, пов'язані з поточною директивою, які вирішуються з виходом нової ECE R129.
    1. В ході досліджень стало очевидно, що до сих пір існує велика кількість помилок щодо установки крісла в автомобілі або закріплення дитини в кріслі. У першому випадку, неправильно встановлюються автокрісла з кріпленням за допомогою ременя. Кріплення ISOFIX набагато простіше у використанні, і тому нова директива наказує обов'язкове використання ISOFIX.
    2. Поточна директива ECE R44.04 дозволяє перевезення особою по ходу руху дітей вагою 9 кг (близько 9 міс.), Що змушує батьків передчасно переходити з групи 0 до великих крісел. Однак, батькам слід перевозити дитину обличчям проти ходу руху настільки довго, наскільки дозволяє вік дитини. Директива ECE R129 наказує обов'язкову перевезення дітей до 15 місяців обличчям проти ходу руху.
    3. Незважаючи на те, що 28% ДТП відбуваються в результаті бокового зіткнення, поточна директива не зобов'язує включати його в краш-тести. Згідно ECE R129, бокове зіткнення буде входити в випробування на офіційне затвердження.
    4. Поточна директива ECE R 44.04 є складною з точки зору покупця. Вона допускає кріплення ременем, ISOFIX, універсальне кріплення, напів-універсальне, а також має складності з перетином вагових груп, які заплутують батьків, і вони в свою чергу роблять неправильний вибір.
  • Як буде виглядати класифікація по групах?
    З директивою ECE R129 зникають перетину груп, що полегшує батькам вибір правильного автокрісла.

Наприклад, поточна директива дозволяє дитині вагою від 9 кг використовувати крісла з установкою особою по ходу руху, навіть якщо йому не виповнилося 15 місяців. 

  • Коли нова директива i-Size вступить в силу? i-Size буде запускатися в 3 етапи в залежності від часу і мети:
    1. i-Size Етап 1 (2013р):універсальний вбудований ISOFIX, RWF або FWF з якірним ременем Top Tether або опорною ногою.Автомобілі: мінімальне посилення статі.
  •      2. i-Size Етап 2 (2015р): крісла, що встановлюються за допомогою ременя або ISOFIX (Kidfix). Автомобілі: поєднують ISOFIX і ремінь
          3. i-Size Етап 3 (2018): R44 буде скасований. Крісла i-Size, крісла встановлюються за допомогою ременя і ISOFIX і крісла встановлюються тільки за допомогою ременя  (всі типи в одному стандарті).

9 липня 2013 був запущений 1 етап. Виробники зможуть протестувати автомобілі на відповідність стандартам R14 і R16 від 15 липня 2013 з двома позиціями i-Size крісел (мінімум). Поточний стандарт ECE R44.04 буде існувати в паралельно приблизно до 2018 р.

  • З якого моменту я зможу купити автокрісло i-Size?
    Самий ранній термін для затвердження - 9 липня 2014
  • Як довго залишаться в продажу автокрісла R44.04?
    2018 рік - останній рік для продажу крісел стандарту ECE R44.04, але роздрібні магазини зможуть продавати їх ще якийсь час. Точна дата буде визначена Комісією ЄС і країн ЄС.
  • Як довго я зможу використовувати своє автокрісло?
    Покупці зможуть купувати дитячі автокрісла стандарту R44.04, швидше за все, до 2018 і зможуть їх використовувати після цього терміну. ​​
  •  Чи автокрісла з ISOFIX, вироблені в 2013 році, повинні відповідати стандарту ECE R129?
    Ні, поточний стандарт ECE R44.04 буде діяти паралельно для всіх автомобільних утримуючих пристроїв незалежно від способу кріплення -ISOFIX або ремінь. Автокрісла стандарту ECE R44.04 будуть доступні до тих пір, поки їх не замінять крісла стандарту ECRS R129 етап 3 протягом 2018.
  • Класифікація за стандартом i-Size буде існувати паралельно з існуючою?
    Ні: спеціальний значок буде позначати розмір, для якого зроблено дане крісло.
    Розмір 40см-70см позначає діапазон зростання дитини, для якого зроблено крісло. Вага менше 24 кг означає, що крісло витримує максимальну вагу дитини 24 кг. Маркування у вигляді E позначає країну, де крісло було протестовано і затверджено. Номер під літерою відноситься до офіційно затвердженого номером крісла.
  • Чи підійдуть автокрісла стандарту i-Size для всіх автомобілів?
    Крісла i-Size підійдуть для автомобілів зі спеціальними сидіннями стандарту i-Size.
    Можна було б встановити такі крісла в звичайні автомобілі (які не мають спеціальних сидінь i-Size), але це буде можливо тільки з затвердженим списком автомобілів, який надає виробник дитячих автокрісел (як зараз потрібно для затверджених напів-універсальних крісел).

     Автомобілі з усіма специфікаціями i-Size, крім маркування, вже є або скоро будуть випущені на ринок. Євро NCAP повідомить про появу таких автомобілів, починаючи з середини 2013 року, випустивши відповідних список моделей, які мають спеціальні сидіння стандарту i-Size.

  • Як стандарт i-Size вплине на дизайн автомобілів?
    Виробники автомобілів повинні будуть пристосуватися до нових вимог і обладнати сидіння за стандартом i-Size:
    - кріплення ISOFIX і точка для якірного ременя Top Tether;
    - протестований посилений підлогу на ділянці контакту з опорною ногою;
    - досить місця для установки великих крісел обличчям проти ходу руху (до 15 міс.);
    - маркування i -Size і керівництво з докладним описом.
  • Що робити, якщо я хочу перевозити дитину обличчям проти ходу руху після 15 міс.?
    Стандарт i-Size не визначає напрямок руху після 15 місяців, так що до тих пір, як великі автокрісла з установкою особою проти ходу руху відповідають стандарту ECRS R129, вибір для спрямування установки залишається за батьком. Альтернативні крісла з установкою проти ходу руху і відповідають стандарту ECE R44 є як в групі 1 (наприклад, MAX-FIX), так і в групі 1 і 2 (наприклад, MAX-WAY).
  • Використовуючи крісло i-Size, чи можу я розгорнути дитини особою по ходу руху, якщо йому виповнилося 15 місяців і незалежно від його зростання?
    Так. У 15 місяців можна перевозити дитину обличчям по ходу руху.
  • Що робити з кріслами зі способами кріплення ISOFIX плюс штатний ремінь для дітей вище 105 см / група 2 і більше? Чи застосуємо для них стандарт i-Size?
    Так, це станеться на етапі 2 (130/150 см) і якщо зазначені терміни будуть дотримані, то це трапиться в 2015.
  • Як щодо крісел з кріпленням тільки штатним ременем?
    Це етап 3 (130/150 см) і якщо зазначені терміни будуть дотримані, то це трапиться в 2018.

    Автокрісла нового стандарту забезпечать дітям більшу безпеку в автомобілі, а батькам просту установку крісла завдяки використанню ISOFIX і якірного ременя або ISOFIX з опорною ногою. Крім того, ми особливо раді, що новий стандарт вимагає перевезення дітей до 15 місяців обличчям проти ходу руху, яка забезпечує захист від бокового удару і виключає неправильне використання дитячого автокрісла.

    Якщо Ви вирішили купити дитяче автокрісло, але не плануєте довго і часто їм користуватися, то пропонуємо вам хорошу альтернативу, взяти потрібну модель в прокат.У нас Baby Service Луцьк  Ви можете орендувати потрібну Вам модель на той термін який Вам треба, а при потребі легко обміняти на іншу модель.